Välbehövligt

Förskolan har stängt två dagar, vilket innebär häng med dottern på Lekslottet imorgon och kanske Junibacken på fredag. Fast egentligen efterfrågades badhuset, men få måste jag se över min utstyrsel...

Hur som helst så är det väldigt mycket på jobbet nu, att ha kortvecka kommer precis i rätt tid. Nästa vecka blir också en tredagars, sedan åker jag och dottern till Åland på minisemester. Och veckan därpå är det jobb tre dagar och sedan åker vi (jag och kollegorna) till Gotland onsdag-söndag. Efter det är vi framme vid midsommar nästan och då är det bara två jobbveckor kvar för att sedan ta semester och vänta in att Kresselhos behagar göra entré, eller kanske snarare det omvända...

Dottern ska ju få vara en vecka i Varberg och hänga med farmor, undrar bara när vi ska hinna med Jämtland. Å andra sidan är det ingen som har semester innan det är dags för nedsläpp, så vi får nog göra en sådan turné när den nya lilla familjemedlemmen har kommit. Sommaren får bli lite hipp som happ i år, trots allt är det rätt okej att bara vara hemma också sista veckorna, dottern kan vara ute och leka med sina kompisar, cykla och vi kan åka till Lida och bada.

Igår somnade jag innan kl 22 och det finns en överhängande risk att jag gör detsamma ikväll, i soffan, framför Scandal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0