Woop woop! Fredag!

Jag har gått in i ett förberedande stadie inför den stundande spädbarnstiden. Jag sover dåligt. Vaknar av ALLT. Eftersom jag håller på att svettas ihjäl om nätterna måste fönster och balkongdörr vara öppna, och till och med ljudet av steg mot grus får mig att vakna om nätterna.

Medan dottern var upptagen med plattan smög jag mig in i sovrummet och slumrade en timme. Och om inte maken väckt mig för lite middagsfixande hade jag nog lätt kunnat sova för natten, för finns det något skönare än att bara få somna när man är så där trött?!

Maken, han sitter och pillar på datorn tillsammans med M som är på besök. Så tv:n är min och ikväll får svt stå för underhållningen, först en dokumentär om Siri Derkert (som gjort konsten i Östermalmstorgs t-bana) och nu Nineties, musik från 90-talet. Det sägs visst att den musik, klädstil och hur man sminkar sig tex vid ungefär 16 års ålder avgör hur man kommer att klä sig, piffa till sig och vilken typ musik man väljer att lyssna på resten av sitt liv. Vad tror ni, har ni en sextonåring inbäddad som styr era val?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0