Nu biter det i kinderna!

Frost och minusgrader här i Riksten! Jag hittade igen en vinterjacka från en tidigare tjockisperiod som fungerar jättebra nu. Den användes mycket sporadiskt då, kändes inte alls så "citychic" som jag ville vara, men nu, långt från stan och behovet av att kunna hämta och lämna på förskolan i ur och skur väger tyngre så är den perfekt. Tack garderoben, nu slapp jag lägga ut pengar på en vinterjacka! :)

Selen är fortfarande en favorit, går snabbare att ta den än få ut vagnen ur bilen och den stora bonusen är att M somnar på två sekunder ungefär. Men vi får se hur länge ryggen orkar med, så länge hon är så liten måste hon sitta på framsidan och hennes 5+ kilon börjar göra sig påminda...

Och hälsan? Ett par liter tranbärsjuice och citronvatten löste mina problem, så nu känner jag mig som folk igen!

Visst är vi välmatchade färgmässigt, jag och lilla gosetrollet M i rött och svart/marinblått...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0