Hemma-vanor

Jag tar mitt kaffe och min bebis och sätter mig framför tv:n. Jag ser på "the Doctors" nästan varje dag, lär mig en del saker och förvånas en del över andra saker. För att vara läkare verkar de vara onödigt lättäcklade (för allt från ytliga blodkärl till finnar och inflammerade hårsäckar i bikinilinjen) men det är i det stora hela rätt underhållande.

Ammar och sedan sover skruttisen som en stock.

Annars händer det inte så mycket. Hade tänkt ta mig en promenad men jag vet inte vilka skor jag skulle kunna ha med tanke på skavsåret, det gick upp igen av att ha tagit mig till och från förskolan.

MEN, jag borde ta mig ut, eller dra fram WiFit-brädan, för jag behöver slimma ner mig ett par cm inför nästa vecka. Det fattas inte mycket men jag får inte igen mina Tenson-byxor som ska med upp till fjällen. Jag kanske har skrivit om det förut, men mina snygga Levisjeans går på nu, de jag köpte i NY ett par dagar efter att jag plussat och sedan knappt hann använda innan jag svällde upp och sedan fick gravidmage. De sitter inte bra, jag får en rejäl "muffin top" men får fungera när jag bara ska upp till förskolan och inte behöver vara så bekväm, vet inte ens om jag skulle kunna sitta ner i dem mer än ett par minuter...

Men om en vecka sitter jag i bilen på väg upp till Jämtland, oavsett om jag fått på mig byxorna eller inte, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0