Underligt det där med sömnen

När M sovit nästan hela natten är jag tröttare än när jag varit vaken mer eller mindre hela natten. Någon form av försvarsmekanism?

Det börjar kännas väldigt höstigt, tog med mig en fleecejacka till storasyster när vi gick till förskolan. Och hade själv på mig jacka trots den korta biten att gå, men det duggade lite.

Idag blir det fortsatt arbete med tvättberget. Hade funderingar på att åka ner på öppna förskolan i Tullinge men jag är så himla seg.

Kanske börjar jag istället på min nya bok, samt försöker sova ikapp ett par timmar till...

(Och fortsätter med köket, massor av glas att handdiska efter lördagen, SÅ tråkigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0