Efter en hård natt

Ja då är man trött. Både mamman och bebisen. Den sistnämnda hade feber inatt och ville bara sova på sin mamma. Nattningen tog ca 4 timmar, så att jag åtminstone hann borsta tänderna innan hon blev helt hysterisk, sedan var det bara att börja om och slutligen blev det rätt lugnt mellan två och sex. Men jag kan inte klandra henne, den här gången, lilla feberungen. Jag önskar mig en kopp kaffe, för det har jag inte fått i mig idag. Men det får bli någon annan timme...

Mammas gryn, tre timmar har hon sovit på mig nu. Men snart måste jag bryta upp, vare sig hon vaknat eller inte, annars blir Ingrid kvar på förskolan över påsk och det går ju inte för sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0