Familjen trött

Nu har jag lämnat in bilen för lite omvårdnad. Tog sedan en rask promenad till mammas jobb, en kilometer bort, och lånade bilen för att komma ut till Ås igen. Men vad möts jag av? Tystnad! Halv nio och alla sover fortfarande, väckte förvisso maken innan jag åkte iväg för 45 minuter sedan men han har nog somnat om.

Så jag tar mig väl en kaffe och läser tidningen då! Vid lunchtid (egentligen ett rätt diffust begrepp, byggjobbare tar ju lunch vid halv tio och själv kan jag ju komma på det vid tre på eftermiddagen) ska jag susa in och hämta pärlan igen.

Odenskogs industriområde, mysigt promenadområde!

Jag sover längst in, på den vita kudden. Jätteluftigt...


Sovande barn är ljuvliga, vill bara krypa ner och pussa på henne, finungen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0