Från pepp till opepp

Jag gav mig ut i det här vädret, i blåst och spöregn. Jag sprang, trodde jag hade ett löpträningspass framför mig, men den idén var jag visst ensam om, efter att ha stått och blivit kall i tio minuter sprang jag hem igen. Himla synd, jag hade laddat för det här sedan förra veckan. Det suraste är väl att det står "vi springer i alla väder" på deras sida på Facebook men inte ens den som håller i passet är där, och ingen info om varför vare sig på Fb eller deras webbsida.

Menmen. Fick ihop lite över tre km till idag och lite pulshöjning. En liten vinst åtminstone.

Ett plaskblött Brankbrink...



Kommentarer
Postat av: Tanten

Härlig blogg med härliga bilder!

2014-04-09 @ 00:12:26
URL: http://tantenstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0