Är det så här jag ska ha det nu?

Jag verkar vara allergisk mot hassel eller al. Visst brukar jag reagera varje år (med undantag då jag varit gravid), men så här mycket och tidigt? Ögonen är så grusiga och svider, och kroppen känns så trött och tung. I kombination med förkylningen är det inte jättekul just nu.

Och allergitabletterna hjälper bara lite. Jag vill att de ska hjälpa på stört och helt ta bort alla symptom!

Och till något helt annat, helgens misslyckade bullar fick också bli skorpor. Det luktade himmelskt gott här i köket medan de torkade i ugnen. Och om de blev en succé till eftermiddagsfikat? Absolut!

Banditen har nu två sylvassa små bissingar, varje amning avslutas med att hon biter mig. Det gör ONT. Dags att hårdköra mattillvänjningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0