Bryta de dåliga vanorna

Jag var så nära att inte ta mig iväg på Svettispasset ikväll, men då jag känner min karaktär rätt väl vid det här laget så gick jag dit, huvudvärk och snornäsa till trots. Passet var det jobbigaste hittills, jag körde lite magövningar också, men belastade bara de övre musklerna eftersom jag inte ska belasta de nedre, samt att det gör riktigt ont om jag ens försöker det. 

Kändes så himla skönt efteråt, och en trevlig bonus är att Ingrids tidigare "fröken" är passvärd, hon är så himla trevlig att jag alltid blir kvar några minuter extra för att prata om ditten och datten. Tjejen som håller passet är också super! Vilken energi! Och hon är hela tiden positiv och kommer inte med några kommentarer om huruvida man hänger med i rörelserna eller inte.

Svettig och härlig efteråt gick jag sedan till Ingrids bästis mamma och planerade helgens kalas. Jag ska göra tårtor och kanelbullar, och på födelsedagsbarnets begäran eventuellt cupcakes, om jag hinner!

Den minsta hallen fylls snabbt av både folk, fukt och svett! Och det tar bara fem minuter att gå dit, få ursäkter är godtagbara för min del att inte pallra mig iväg dit. Möjligen om jag har hög feber, magsjuka, eller drabbats av akut lepra och tappat ett ben... 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Halloj! Gick du själv på passet idag? Starkt jobbat :)

Svar: Japp! Bryter jag min nya goda vana kanske jag fortsätter göra det, och då kommer jag ju aldrig bli av med de här gravidkilona! :)
Kaffetanten

2014-02-12 @ 23:16:42
Postat av: Martina

Starkt av dig att komma iväg!

2014-02-13 @ 22:39:58
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0