Förkylda klubben

Mina bihålor samlar på sig minsann, hela huvudet tycks vara på väg att fyllas med snor. Och den lilla fröken hade svårt att sova på grund av täppt liten näsa, som tur är så kan hon sova rätt bra på sidan, och fick en lite högre kudde.

Vi kör en innedag idag, sitter och ser på Barnkanalen med ungarna men när bara den lilla somnat ska jag nog sätta mig med ett pussel, värmde upp med ett 200-bitars barnpussel igår (med "hjälp" av Ingrid som hellre ville spela memory och vände alla pusselbitar med baksidan uppåt till visst förtret...) men ska botanisera bland lådorna i källaren för lite mer utmaning...

Jag är inte det minsta avundsjuk på fåglarna idag, sitter hellre inne med en kopp kaffe. Vilken tur att jag har det valet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0