Intresset avtar

Idag har jag försökt truga på Märta bröstet, det slutade i en mjölkfontän över henne, mig och soffan. Hon är helt enkelt inte lika sugen på att amma längre. Nattetid (men faktiskt bara en gång under natten som gick) tar hon gärna bröstet men inför vi kvällsmål med fullkornsvälling (som vi gjorde med Ingrid i samma ålder) så kommer det nog också snart vara över.

Idag fick hon yoghurt till frukost och kött- och potatisgryta till lunch, och som "efterrätt" äpple- och mangopuré. Och nu står jag vid spisen och gör "mellisar" på äpple och hallon, så enkelt och billigt jämfört med att köpa dem färdiga...

Dagens bästa annars, förutom en kall men skön & trevlig promenad, är att maken lagat min dator! Han är ju alldeles magisk när det kommer till det tekniska! ❤

Mätt och glad!

Husmoderssysslorna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0