Lata fredagen

Hoppade över promenaden ner till BVC och mammagruppen idag, slask slask slask överallt, tog bussen hem också. Vet inte riktigt vad jag gjorde imorse men frukost hann jag inte med, så jag tog med mig en termos kaffe, de sista mandelkexen och en bit brieost. Inte alls dumt!

Väl hemma igen har jag varit rätt seg, Märta var ledsen och snorig inatt och lade rabarber på min kudde och större delen av madrassen. Hur sjutton kan en bebis ta så mycket plats? Fick ligga på den yttersta 30-centimeterssträngen, utan kudde, känner mig lätt ledbruten idag...

Gjorde en tonfiskröra med ägg, rödlök, crème fraîche och majonäs till lunch. Enklast möjliga! Ikväll får det nog bli blomkålssoppa och sedan lite goda ostar framför tv:n...

En kopp kaffe bara, sedan ska jag och snortrollet gå iväg och hämta storasyster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0