Latemanslunchen

Den lilla banditen somnade en timme senare än jag tänkt mig... Så för att hinna få i mig något innan det är dags för mammapromenad om en kvart gjorde jag en snabb räd i köket och hittade en kvarts paprika, en burk tonfisk, en pyttig rödlök och en bit fetaost, och även en flaska med gammal vitlöksdressing (två månader hit och dit gör väl inget så länge det smakar bra!). Skar upp löken @ paprikan, smulade sönder fetan, blandade i tonfisken, tillsatte lite citronpeppar och ringlade över dressingen och snodde runt allt ett par varv. Gott och mättande! Nu står jag mig hela promenaden!

Äter direkt ur bunken, tallrikar klart överskattade när man äter själv och har bråttom! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0