Morning madness

Igår delade jag och maken på en flaska champagne, alla hjärtans dag-firade framför På spåret. Sedan skulle jag bara få den lilla banditen att sova, och så däckade även jag. Så att jag (och Ingrid) kom iväg på svettisen imorse var ett under, men kul var det, synd bara att det var så fullt att Ingrid bara kunde stå och hoppa lite lite i ett hörn (önskar det fanns familjepass!). Jag kände mig riktigt slut och har varvat ner en bra stund efter passet, hjälpt Ingrid att köra lite Wii fit, men nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan ta itu med dagens göromål: baka kanelbullar och cupcakes till kalaset imorgon.

Tjoho! Mitt andra träningspass den här veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0