Spaghettibenen

Det här kommer kännas imorgon! Jag stack iväg på yoga vid femtiden, en timmas stretchande av muskler som inte använts på jag vet inte hur länge. Bra instruktör som gick runt och korrigerade hur man stod, små tips om hur fötterna skulle vara vinklade som gjorde enormt skillnad under övningarna. Det enda minuset var nog att det var nedsläckt, hög mys- och avslappningsfaktor men för mig som novis (förutom att jag kört en hel del yoga förut på Wii fit, så rörelserna var inte helt obekanta) och inte kunnig i vad rörelserna heter så var det ibland lite svårt att hänga med utan att bryta ställningen jag stod i för att se mig omkring vad de andra gjorde, för instruktören var klädd i svart, lite svårt att utskilja vad hon egentligen menade alla gånger.

Nu ska jag göra lite mandelskorpor och hasselnötsskorpor som jag och maken kan smaska på ikväll!

Bara några levande ljus lyste upp salen, fick den att kännas mindre och trivsammare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0