Tummen upp!

När vi ändå var på BVC idag kollade sköterskan bägge barnen, Märta är stadig som en 8-månadersbebis och Ingrid klarade av både 4-års- och 5-årskontrollen på samma besök. Det blir nog folk av de här små, och några bestående hjärnskador verkar inte Ingrid lida av direkt. Får ta itu med "projekt fullförsäkra min kärnfriska unge hos motsträviga försäkringsbolaget" igen...

Väl hemma igen tog jag fram sittdelen till vagnen, dagens stora succé! Märta satt upp som om hon aldrig gjort annat och var så glad! 

Ikväll fick Mikael återigen ta hand om barnen så att jag kunde gå på årsmötet för hyresgästföreningen. Det förlöpte väl, banankakan jag bakat smakade gott och jag kom hem i rätt vettig tid. Nu är jag utsedd till både sekreterare och kassör, tyvärr fick vi inte några nya till styrelsen. Det var kanske lite dumt att ha årsmötet samma vecka som OS-sändningarna... Menmen, det kom folk och vi kan ju alltid adjungera in folk under året om intresse finns.

Efter ett par dagars kolhydratorgie ska jag återgå till den rätta vägen imorgon, så himla jobbigt med magknip, ibs och trånga byxor. Och så blir det ju träning på onsdag igen, det ser jag fram emot!

Mina fina tjejer, ute i det fantastiskt härliga vädret idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0