Vansinne

Jag somnade såklart till nattningen igår igen, men den nya twisten på den här natten är att jag vaknar halv fyra och kan omöjligt somna om. Jag som varit helt slut i veckor!

Så istället för att sova satte jag mig med lite pappersarbete för hyresgästföreningen och städade sedan i köket. Nu står jag och väger mellan att baka cupcakes eller sova en timme, jag tror faktiskt att det senare alternativet är det bästa, eftersom jag har ett möte halv tio, ska gå igenom papper innan dess och sedan drar det igång med kalas för Ingrid vid 14 men vi ska vara på plats och förbereda från 13.

En dag, eller snarare en kväll att se fram emot, då jag får ta igen förlorad sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0