All denna tid jag sitter bort...

Idag var det så åter dags att packa väskorna, tåget som skulle ta oss till Stockholm igen gick strax efter elva i förmiddags och vi har alltså tillbringat hela dagen på tåget. Så pass lång tid att vi till slut tröttnade och klev av i Uppsala... Vårt tåg fick något tekniskt fel och kunde bara köra max 80km/h från ungefär Bollnäs. För ca två timmar sedan skulle vi ha kommit fram men nu sitter jag istället på uppsalapendeln och hoppas på flyt resten av resan.

Imorgon, när datumet för begravningen är bestämt, så ska jag boka nästa resa upp till Jämtland. Håller tummarna för färre förseningar då...

Märta sov gott i babyskyddet medan jag och Ingrid läste gamla Bamsetidningar från 90-talet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0