Årets rekord

Jag har hittills i år tränat mer än vad jag gjorde på hela sista året jag senast hade gymkort. Det är ju bara SÅ mycket roligare med pass än styrketräna, och dessutom har jag ju sällskap nu av granntjejerna. En extra bonus är ju att det tar ca fem minuter att ta sig till passet på onsdagar, till fots!

Det här behövdes verkligen. Känner mig som en säck potatis av att bara sitta hemma och inte ens komma ut och gå, måtte februari bli en kryare månad för barnen... Nu är Ingrid rätt kry, ingen feber idag och bara lite hosta kvar. Istället var jag uppe halva natten och tog hand om en febrig och igensnorad Märta. Hoppas hon inte mår dåligt i natt också, för under dagen har det varit lugnt, jag behöver ju några timmars sömn åtminstone för att orka med resan norrut.

Ska hoppa in i duschen, hänga en maskin tvätt till och sedan packa väskorna. Åh vad ogärna jag sätter igång med det, men det gör sig ju inte själv...

Dagens middag, mandelpanerad pangasus, haricot verts med en rejäl smörklick och en kall basilikasås med crème fraîche som bas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0