Härligt vinterväder

Försöker komma ut så mycket som möjligt, igår blev det en timmes promenad även på kvällen, det är ju så viktigt att få sol på näsan den här tiden på året. Idag tog jag en promenad direkt efter lämningen av Ingrid på förskolan, skottade jag av trappan när jag kom hem igen och sedan gick jag på en timmes promenad med granntjejerna. Lite lite jobbigt är det ju att gå i snön med min teutonia, hjulen är inte alls anpassade för det här underlaget men jag får väl se det som ett träningspass i sig!

Märta sover så gott i vagnen ute. Men nu ska jag sätta mig och vila, tina upp de frusna låren och se på ännu ett avsnitt av Life Unexpected på Netflix. Och dricka upp frukostkaffet som jag i vanlig ordning inte fick i mig...

Några minusgrader, nysnö, vindstilla och solsken. En perfekt vinterdag! Vilken dag som helst ska jag försöka befria bilen från snön också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0