Hon är så söt när hon sover...

Den där låten med Bo Kaspers, den är så bra. Och hon är så söt, även när hon inte sover, men då är det lite tyst och lugnt åtminstone! Märta fick följa med om på Ingrids avdelning på förskolan idag, men vi kunde inte stanna så länge, för hon "pratade" så att de andra barnen började hålla för öronen... Röstresurserna är det inget fel på!

Tog en skön promenad imorse men nu håller jag mig inne, det är en del att stöka på med inför helgen, även om det nu bara blir Mikaels föräldrar här. Vi tar och firar Ingrid med mina föräldrar uppe i Jämtland istället, när lugnet lagt sig efter begravningen.

Man får passa på så länge man kan, ha henne sovandes i famnen en stund och sedan försiktigt lägga ner henne i soffan...

Jag har en del att göra, påbörjade röjningen i förmiddags... Har barnet för mycket saker eller för dålig rutin på att plocka undan? Kanske en kombination av båda sakerna.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hos oss är problemet absolut att barnen har för mycket saker. Det finns liksom ingenstans att göra av dem...ungefär.

2014-01-20 @ 14:00:34
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0