Min lilla skrutit

Hon har vänt sig, men vägrar göra det numera. Hon kan snurra runt på mage men inte kravla sig framåt. Men helt plötsligt har hon blivit ett sitta-själv-proffs!

Testade att blanda vällingen med mjölk, en liten framgång, inga vilda protester denna gång. Och jag känner mig inte direkt tvungen att sluta amma bums, så vi kör lite gradvis tillvänjning med nappflaskan. Dagens stora tumme ner från Märta var Nestlés hallon/banan-gröt, jag trodde hon skulle kräkas av den, tur det bara var ett smakprov, men jag gör ju ändå egen havregrynsgröt med rivet äpple till henne, den är mycket mer poppis.

Dåligt foto, men ni ser ju, den här bebisen har kontroll över sin torso hon!

Och när jag ändå håller på så kan jag ju dela med mig av dagens middag: makens smarriga hamburgare med bacon, i lchf-bröd. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0