Några extra meter

Efter lämningen imorse tog jag en promenad i närområdet, och på vägen till BVC hoppade jag av efter en tredjedel av vägen och gick sista biten ner till centrum. Kom faktiskt fram samtidigt som bussen, som gör en jättesväng extra. Efter att ha vägt guldklimpen så konstaterade jag att det var nästan en kvart kvar till nästa buss och började därför gå hem, hann två tredjedelar av vägen innan bussen körde om mig. Det var så himla skönt promenadväder idag, några minusgrader och vindstilla, och sedan jag gick över på lågkolhydratkost igen har mina besvär med urinvägarna försvunnit, det höll mig fången hemma hela november och december. Så förutom en lugnare mage, viktnedgång och minskat sötsug kan jag vara ute igen, hurra!

Knåpade ihop en halvmil idag och ska ut en sväng till när Mikael kommit hem. Med eller utan bebis, den stora slängs i säng om en timme. Dags nu för lite middag, bara jag kan lägga ifrån mig den här busen...

Jag är en mänsklig madrass, men vad gör det när hon är så goooosig!

Barnen har fått tv- och mysrum i gästrummet, blev en succé med en gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0