Så seg

Varje gång jag tagit åksjuketabletter på sistone har jag varit utslagen även dygnet efteråt. Idag blev det därför inga stordåd uträttade, tog lite hand om högarna med ren tvätt, strök lite, men annars har jag nästan bara suttit i soffan och sett på serier. Märta har somnat i min famn två gånger under dagen, vilket också gjort att jag inte fått något gjort.

Imorgon bör jag vara som folk igen, då har jag lite att göra, några telefonsamtal att ringa, ett besök på BVC och så ska jag ta itu med bokningen av nästa resa till Jämtland. Det lutar åt tåg även denna gång, för det är halva kostnaden mot att ta bilen, och så slipper jag köra i vinterväglag. En andra resa gör att ta avsked, nu något lättare, nu vet jag ju att hon fått ro. Men jag känner mig ledsen hela tiden, saknar henne så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0