Jag vann!

Kroppen vs bacillerna 1-0. Visst, halsen är svullen och jag känner mig matt men min temp. är nere på normala <37 grader och lymfkörtlarna börjar krympa ihop igen. Feber är bra grejer. Och bäst av allt är väl att slippa sitta en förmiddag på VC och läsa tre år gamla veckotidningar i väntan på läkare. 

Vi hade tänkt cykla iväg idag men det får bli nästa vecka istället. Att anstränga sig med en infektion i kroppen kan ju vara lite farligt för hjärtat, och jag har verkligen ingen lust att byta några hjärtklaffar just nu, eller någonsin.

Får bli en helg av shopping, cykelkärra (för packning), fler tältpinnar och korrekt belysning står på listan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0