Äntligen!

Så fint och rent det blev, badrummet alltså. Nu när jag gjorde kvällstoaletten njöt jag av att se de där rena fogarna mellan klinkersplattorna, och rymden! Flyttade nämligen om lite och genast blev det luftigare, dessutom fick jag ner mobilen med Bamse och fiskarna på en bättre höjd för Märta genom att hänga "bläckfisken" på handdukstorken. 

I övrigt har jag jobbat vidare med tvättberget (fyllt vardagsrumsbordet med vikta kläder, mest till barnen, som ska in i skåpen imorgon), tagit en promenad med barnen och plockat tussilago. Och haft styrelsemöte för hyresgästföreningen.

Busungen, som inte ville somna innan 23... Hon sov dock hela tiden då jag städade, vilket jag är glad för, man blir liksom inte lika effektiv om man måste springa efter nappen, leksaker, vatten, amma, mata och byta blöjor medan man hade tänkt städa! Igår fick vi se Märta klappa händerna för första gången, så sött!

Höstens fynd, mobilen med de roliga fiskarna!  Och så mycket roligare att nääästan kunna fånga dem med händerna istället för att ha fiskarna högt uppe i taket, tyckte Märta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0