Bra saker!

En av mina bästa vänner sprang på stora kärleken och hux flux lämnar hon Göteborg och flyttar ihop med honom här uppe! Hur kul som helst, vi har inte bott i samma stad sedan gymnasiet, äntligen kommer vi kunna hänga utan att behöva planera i veckor.

Nästa bra sak är vågen. Äntligen börjar det lossna igen, och sedan kommer jag ju ut och går massor nu. Igår knåpade jag ihop nästan en och en halv mil, idag har jag åtminstone fått ihop strax över sju kilometer. Ikväll är det dessutom dags för Svettis igen, kroppen börjar gilla det här!

Och så barnen, de är alltid på bra-listan. Den lilla sover rätt bra om nätterna nu och den stora lägger sig utan bråk. Det som skulle göra sig fint på bra-listan vore att ha fixat den där lilla detaljen 100% sysselsättning/lön , men det kommer nog, har ett par jobb att skriva ansökningar till.

Mitt promenadsällskap, tillsammans med C och T och deras bebisar såklart!

Lägre tempo idag men då hinner man ju njuta mer av solskenet...


Sova på mamma är det bästa, näst efter sova i vagnen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0