Lata fredagen

Det blåser för fullt här, tog en ynklig promenad på strax över en kilometer med imorse. Så mycket varmare och behagligare var det istället på mamma/pappafika, jag tog med egna mandelskorpor och höll mig ifrån såväl marmelad och juice (var lika duktig igår och åt varken bröd eller efterrätt, hur himla smaskigt det än luktade och såg ut). Det är egentligen inte så jobbigt, och jag vet att jag mår bättre och lättare blir av med mina överskottskilon utan kolhydrater, men ibland känns det lite fattigt, samt socialt hämmande. Var nog lite därför, samt att jag var less på allt som smakade ägg, som jag slutade äta enligt LCHF förut.

Nu är det snart dags hämta hem den stora, lagom tills dess har den lilla vaknat från sin tvåtimmarslur på min mage!

Ha en trevlig fredag, med mys å allt därtill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0