Mognadsprocess

Medan det febersjuka barnet sover tänkte jag passa på att skriva ihop en jobbansökan. Det gick riktigt bra, tills dess datorn bestämde sig för att stänga ner medan jag satt och knåpade ihop ett av min karriärs kanske viktigaste personliga brev. Hade det här hänt för tio år sedan hade jag tagit ut det på det döda ting datorn utgör, nu biter jag ihop och svär lite bara...

Frågan är ju bara när jag nu ska få ro att sätta mig?!? Sista ansökningsdag är idag och jag ska hämta Ingrid om en halvtimme. Jag har alla de här fantastiska formuleringarna klara i huvudet och ingenstans att sätta dem på pränt!

Jag är så sur på dig Lenovo. Skitsur är jag.

9% slutfört nu, och det går inte undan. Ibland önskar jag att man fick skriva för hand igen, för en bläckpenna behöver inte konfigureras, möjligen får den slut på bläck. Men då BYTER jag bara den mot en annan av alla mina miljoner reklampennor, lätt som en plätt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0