När man får ändan ur...

Då kan man komma långt! Eller åtminstone lite över en halvmil. Var ute på power walk med en mammakompis, snorkallt (mina lår var lilaröda när jag kom hem och hoppade in i duschen) men friskt. Och eftersom jag bara skrapade ihop 20 minuters promenad ned vagnen idag behövdes det verkligen! 

Imorgon blir det morgonpromenad med ett gäng, eftermiddagspromenad med ett annat och sedan ett pass Svettis i hallen på kvällen. Öser lite extra den här veckan eftersom jag inte kommer kunna ta mig ut nästa, eftersom Mikael reser bort onsdag-söndag.

Vi joggade några hundra meter, målet är att klara av större delen av rundan! När det blir snöfritt i spåret ska jag ge mig ut där, lite mjukare underlag för de här överbelastade gamla knäna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0