Ny trend till våren?

Nu har det lilla barnet sovit från sju på kvällen till morgonen två nätter i rad, med avbrott för flaska/bröst tre gånger. Kan jag hoppas på att det här är melodin som gäller nu? 

Själv har jag passat på att städa och se på serier medan barnen sovit, varvar Sons of Anarchy med Drop Dead Diva. Så lugnt och skönt! Passar dessutom min fysik, för även om ryggen blivit tusen gånger bättre gör det fortfarande ont, framförallt när jag bär omkring på Märta.

Nu vet jag ju inte om det är därför, men det känns som om det blivit bättre med rekordfart, kanske för att jag varit ute och rört på mig som vanligt. Idag blev det strax över en halvmil med en mammakompis, i finvädret!

Skruttisen, nyvaken efter att ha sovit en timme i vagnen!

Dagens lilla runda, får se om det blir en sväng till i eftermiddag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0