Pysslande!

Ingrid har varit lite ledsen över att jag varit iväg och tränat om kvällarna, så idag ska hon få komma hem lite tidigare tänkte jag. Har förberett lite av eftermiddagens planerade pyssel, Ingrid fick rita en skiss över hur hon vill att hennes dockteater ska se ut och jag har sytt ett draperi av en stuvbit grön sammet, och målat själva stommen av wellpapp i rött så den hinner torka. Det här blir nog bra!

Nog om detta, nu ska jag kila iväg på mammalunch!

Ingrids skiss!

Vattenfärg...


...sy draperi vid vardagarumsbordet, ergonomiskt!

En bit på vägen!




Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket härligt projekt! Och tänk så mycket dockteater ni kommer få titta på sen. Kasta ut tv och datorer, underhållningen är serverad ;-)

2014-03-20 @ 12:15:30
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0