Succé!

Teatern blev poppis! Det ska till ett krön och kanske lite mer dekor, men vi har ju hela helgen på oss att pyssla!

Något som var mindre kul var att komma till förskolan och bli påhoppad för att jag hade en åsikt om hur mycket utevistelse barnen hade. Jag sa att jag önskade ett utepass per dag, vilket i te alltid sker, men det hade visst omtolkats till att jag påstod att barnen ALDRIG var ute. Så jag fick stå och försvara mig i kapprummet, som om de väntat in mig när jag kom genom dörren... Men då vet jag det till nästa gång det är föräldraråd, håller man inte käft får man räkna med att bli ifrågasatt för att man har en frågan eller åsikt. Fast jag trodde ju faktiskt att meningen med ett föräldraråd var att vi föräldrar skulle kunna prata fritt om vad vi tycker och känner..? Uppenbarligen kom några ömma tår i vägen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0