Vuxenkväll

Igår var jag på bio, en sån där vuxengrej jag sällan gör! Vi tog en kaffe innan och tog oss sedan till bion, American Hustle var bra, lite klurig, snygg och bra skådespelare. Absolut att rekommendera! Missade tåget hem så det blev sent, och vi stannade uppe för länge jag och maken, så när banditen började tjoa någon gång runt halv sju vag jag väldigt trött. Men det var bara att bita ihop, ta sig upp, fixa lite så att jag såg ut som folk inför lunchdejten med C och T. Tog faktiskt en promenad på 45 minuter innan vi träffades gör promenaden till centrum, så idag kan jag vara nöjd med min insats!

Tog en sallad med räkor och annat gott på kafét i centrum, Märta fick smaka på oliver och räkor, och en välbehövlig stor kopp kaffe. Sedan gick vi upp på öppna förskolan, fick i Märta lite fiskgryta och hjortronpuré, innan det var dags för sångstund. Hon ville mest titta på de andra barnen, och många av sångerna sjunger vi redan varje dag hemma.

Gick sedan hela vägen hem också, vilket nu känns i fogarna. Jag undrar när man kan känna sig riktigt hel igen efter graviditeten egentligen?!

Nu ligger vi i soffan och ser på film, jag och barnen, lugnt och stilla. Men imorgon är jag på igen, man får ju inga storslagna resultat av att sitta hemma och titta på serier tyvärr!

För en gångs skull har jag sett en film innan maken! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0