Fortsatt sjukstuga

Den här förkylningen tog ett fast grepp om mig och Märta. För mig är sen i princip över nu förvisso, bara lite snorig, men för Märtas del är det hosta och massor av snor fortfarande. Vi som hade tänkt leka med kompisar och härja runt. Idag tog jag mig ut på första promenaden på nästan en vecka, joggade faktiskt ca 2km i början men eftersom man av någon anledning är överförtjust i stenbumlingar i området fick jag gå istället, bitvis var det riktigt jobbigt att köra vagnen, men Märta sov gott av allt skumpande!

Så nu har jag gjort mig förtjänt av en stor kopp kaffe.

Ett helt hav av liljekonvaljer!

Väldoft i skogen...


...och senare i sommar vankas det smultron!


Allt i skogen är dessvärre inte natur. Varför verkar folk ha så svårt för att slänga miljöfarligt avfall på tippen, det är gratis, det tas tillvara på ett bra sätt och är mer lättillgängligt än en förbommad skogsväg...


Det tar sig! Hon tar sig framåt (lite) och bakåt (med lätthet).

Vad jag ägnat mig åt i veckan? Ja då det blev en hel del saker över efter loppisen så har jag ägnat två dagar åt att lägga upp annonser på Tradera. Jag ser fram emot pengarna (räcker till en tank bensin eller så) men inte att packa ca 60 paket och skicka iväg...


Även om man bitvis känner sig som en disktrasa behöver man ju inte se ut som en! Kommer äntligen i min löparjacka igen, den passade ju jättebra till nya tightsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0