Så löste sig allt!

I höst är jag tillbaka på Kungsgatan, på fler timmar, så jakten på jobb är avslutad, utan att jag ens hört av de två sista jag var på intervju hos. Men lika glad är jag för det, jag ville ju aldrig byta jobb, bara komma upp i tid. Kommer ha fredagarna lediga, vilket innebär att jag kan hoppa på extrajobb på skolan jag varit på, eller låta ungarna ha långhelg! Så himla himla bra!

Det enda som inte är på topp nu är hälsan, Märta har varit förkyld ett par dagar och smittat mig som helt tappat orken, har ont i halsen, huvudet och snorar friskt. Får se hur det är med viljestyrkan imorgon när vi ska till Lida på picknick med ett stort gäng föräldrar och barn från förskolan (som har stängt i två dagar), idag gick det ju an när jag väl kom iväg med ungarna. Och häng i en park med en självgående fyraåring är ju faktiskt inte så betungande.

Liten snorig tröttis, i nya sommarkläderna, fick ta en liten lur innan vi åkte till Rådsparken i förmiddags.

Sol sol sol! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0