Gräsänka


Ikväll är Mikael ute på sitt (äter avancerad hemlagad mat och spelar tv-spel med kollegor) och jag ligger i soffan, ser på Skavlan, däst efter pannkaksmiddag och att jag och Ingrid ätit upp lördagsgodiset, TROTS ATT DET BARA ÄR FREDAG! Ingrid var sedan lite ledsen över att godiset var slut men jag tröstade henne med att det är rätt troligt att vi kommer vara i närheten av någon affär imorgon och kan fylla på förrådet...

I övrigt, denna afton, ägnar jag mig åt att tvätta, och sedan hänga nämnda tvätt. Med två barn på förskola växer tvättberget med en osannolik hastighet! 

Som synes är det fortfarande riktigt skönt höstväder här, Märta har under eftermiddagen hängt på sitt favoritställe på framsidan, där man kan tjoa till syrran och alla andra som bara råkar passera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0